29 Eylül 2010 Çarşamba

Terk etme nickleri

* Gizli saklı köşelerde gözümden yaş damlar
Biri gelir allar pullar yüzümü boyar . .

*Beni terk edip gittiğinden beri
Saymadım kaç gün geçti . .

* Ne romantik ne tutkulu
Aşkın yolu diken dolu
Saadetin bedeli bu mu
En başından belli mi en sonu . .

* Aşk şarabından içtim
Bi hoş oldum kendimden geçtim
Bilmiyorum aklındamıyım
Bir ihtimal olur ya ben burdayım . .

*Aşkımız eski bir film gibi
Siyah beyaz bazen renkli
O kadın aynı ben gibi ağlamaklı kaybetmiş sevdiğini
O adam aynı sen gibi gururundan terk etti ve gitti..
 yIlIn nickleri
* Çözemedikçe bağlandım,Ben esir sen esrar
Kolay değil çok alıştım,Ayrılık yakar yıkar . .

*Bugün diLimde var bir $arkı . .adı oLdu yaLnızLık. .

ZAmAn DuRDu,BuRAya GelEn BiR DAha GiTmEdi vE HiÇ GiDemEYeCek SenDE HoŞ GelDin

oYuNuN eN güSeL YeriNde ziL çaLıNca üzüLürdüK Ya öLeYiM..

kOyVeRdİM hAyAtı...

sEwMiŞtİr yÜrEğİm Bu SeSsiZ hAlİ!!!

CoCa CoLayım Hayatın tadıyıM.Roccoyum choq $ekeriM.aLbeniyim ßahanem cook.çikoLataLı qofretim arkadaŞLAr beni sewmeyeN warMı..?
Terk etme nickleri
Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM!

Kalbim Kırıla Kırıla KIRMAYI da Öğrenecek..!!

Sen Doğruları Hiç Sevmedin ki Utanasın...

HyT'Da NoKTa KoYaMaDıĞıM Bi SeN VaRDıN... değişik aRTıK SaNa Da ViRGüL(,) YaKıŞıR,,,,,,,,

KaYıPp KenTin YaKıŞıKLısI

€e€e SefersNnN NoLurr...? q*tÜüÜ qaLqarr DımIıIı_?

>((((yaşayabilmek kurduğum en büyük hayal))))<

ÖlEceKMiYiM taMda SöYLEyEceK ÇAĞIMDA SÖYLeNmEdik cÜmLeniN haSrETi dUDAğıMDa…


KAr tAnElEri NeZaMan ÜşüRsE bEnDe o zAmaN şekilli uNuTuRum SeNİ…

TOhUmLArIm gÜNEşe YALVARIRKEN SaNA inAT DoĞDu SevdAM SaNA OLAn SEWDaM!
baş döndürücü nickler
Teşqür yeTer aYrıca BeyenİrsenİssSs defamıı geLcekk.._

Hiç yorum yok: